Crashbots
Przejmij kontrolę nad najnowszą linią robotów i przetestuj ich zdolności bojowe, zwinność i wytrzymałość na różnych arenach wypełnionych niebezpiecznymi przeszkodami, pułapkami booby i wrogami. WORLD MODE: W tym trybie gry musisz osiągnąć linię mety na każdym poziomie, zanim skończy się bateria. World Mode zabiera Cię przez 5 różnych światów, z których każdy ma swoje własne unikalne contraptions i wrogów, którzy będą próbowali cię zniszczyć. Ostatecznym poziomem każdego świata jest wielka walka bossów. ENDLESS MODE: W tym trybie gry musisz biegać tak daleko, jak to możliwe, zanim skończy się Twoja energia. Crashbots posiada 5 różnych robotów. Każdy robot ma swoje własne statystyki i unikalny ciężki atak. Roboty mogą być aktualizowane w celu poprawy ich trwałości i mocy walki. Możesz odblokować nowe roboty, znajdując wszystkie ich części, które są ukryte w różnych światach i trybach gry.