Costume Quest 2
Cukierki, psikusy i potyczki z nikczemnymi zębowymi żołnierzami – przedstawiamy Costume Quest 2, przesłodki sequel Costume Questa – hitowej gry studia Double Fine, która zamieniła graczy w każdym wieku w opętanych przez słodycze krzyżowców. Przed Tobą wspaniała przygoda w klimatach RPG, okraszona szeroką gamą nowych funkcji i poprawek, które podwajają ilość płynącej z gry radochy. Odkrywaj przerażające, ignorujące upływ czasu lokacje, wdziewaj cudowne kostiumy zamieniające się w hallowojowników i zbieraj jeszcze straszniejsze karty cukierków, którymi pokonasz rzesze mających wyraźne problemy z higieną niemiluchów. Tylko bohaterskie rodzeństwo, Wren i Reynolds, może ocalić Halloween!