Cosplay Slayer Master Collection Cosmetic Pack
Nie udało ci się zdobyć twitchowej kolekcji mistrza Cosplayowy Slayer? Zgarnij ją teraz i zyskaj dostęp do skórek Slayera, podiów, animacji, nowej ikony gracza oraz tabliczki na imię. Otrzymasz: Skórkę Cosplayowy Slayer Dwa alternatywne kolorystyczne warianty skórki Ikonę gracza „Pudłogłowy” Tabliczkę na imię „Superfan” Ulepszane podium „QCon” Trzy nowe animacje podium *Korzystanie z tej zawartości wymaga posiadania podstawowej wersji gry DOOM Eternal.