Cooking Simulator Windows - Pizza
Poprowadź własną włoską pizzerię, gdzie nauczysz się piec pyszną autentyczną pizzę! Nowa zawartość: Pizza! Nowe spersonalizowane przepisy oraz dziesiątki świeżych produktów pozwolą na przygotowywanie wielu rodzajów pysznej pizzy! Nowy Tryb Kariery oparty o system questów oraz nowe mechaniki pozwalające na przyjmowanie (bądź odrzucanie) personalizowanych zamówień. Tryb Wolny. Przytulna włoska pizzeria. Nowe miejsce pracy zawierające 3 osobne pomieszczenia! Piecz pyszną pizzę! Przygotuj ciasta i sosy w oparciu o autentyczne przepisy albo mieszaj rozmaite składniki, żeby stworzyć coś unikalnego! Piecz 3 rozmiary pizzy, wykorzystując prawdziwy ceglany piec i nadaj każdej z nich indywidualny charakter dzięki dziesiątkom składników! Tryb Kariery i Tryb Wolny Zagraj w zupełnie nowy Tryb Kariery, oferujący bardziej relaksujące doświadczenie. Decyduj, które zamówienia przyjmiesz i przygotuj najlepsze pizze bez presji czasu. Odblokuj nowe perki oraz składniki, wykonując rozmaite zadania oparte o różne aspekty robienia pizzy. Włoska pizzeria Przenieś się do zupełnie nowej włoskiej pizzerii, składającej się z 3 obszarów roboczych: w pełni zaopatrzonej spiżarni, kuchni oraz pomieszczenia z piecem. Każde pomieszczenie nie tylko świetnie wygląda ale jest również wyposażone we wszystkie stanowiska i przyrządy niezbędne do opanowania sztuki serwowania świetnej jakości autentycznej pizzy!