Cooking Simulator: Shelter
Kulinarna przygoda w postapokaliptycznym świecie! Po wielu latach przemierzania pustkowi w poszukiwaniu zaginionej rodziny przybywasz do obszaru znanego jako Sektor 12. Możesz spróbować skontaktować się z krewnymi za pomocą opuszczonej stacji radiowej, ale nie uda ci się jej naprawić bez pomocy okolicznych osadników. Jako jedyny doświadczony kucharz w Sektorze staniesz się głównym dostawcą jedzenia dla jego mieszkańców. Piecz, gotuj, smaż i grilluj mięso mutantów, świecące grzyby i inne postnuklearne składniki. Spróbuj odnaleźć zaginioną rodzinę, jednocześnie zapewniając mieszkańcom pustkowi smaczne i pożywne jedzenie! Podziemny schron - twój nowy dom. Świat po globalnej katastrofie to nieprzyjazne, jałowe pustkowie, gdzie każdy kolejny dzień to walka o przetrwanie. Na szczęście odnaleziony przez ciebie schron zapewnia nie tylko bezpieczeństwo, ale przede wszystkim miejsce do pracy, w którym wykorzystasz swoje kulinarne umiejętności. Podziemne pomieszczenia pozwolą na stworzenie kuchni, przechowywanie składników a nawet hodowlę świecących grzybów. Co więcej, schron znajduje się pod starą szopą, która jest świetnym miejscem do polowania na mutanty i pozyskiwania ich mięsa. W tym okrutnym świecie tylko najtwardsi i najsprytniejsi kucharze mają szansę na przetrwanie! Bohater pustkowi! W okolicy znajduje się kilka osad, które z całą pewnością docenią usługi doświadczonego kucharza. Sprzedawaj jedzenie i wymieniaj zasoby za pośrednictwem karawan podróżujących po całym Sektorze. Rozwijaj swoje postnuklearne menu i naucz się przygotowywać jak najlepsze dania w oparciu ograniczone zasoby, którymi dysponujesz. Pomóż swoim sąsiadom, wykonaj kilka specjalnych zamówień, dostarcza odpowiednio dużo jedzenia a w końcu osadnicy będą skłonni pomóc ci skontaktowaniu się z rodziną!