Cooking Simulator: Cooking with Food Network DLC
Zagraj w dodatkowy tryb gry, w którym przygotujesz nowe dania inspirowane programami Food Network! Zamień swoją zwyczajną kuchnię na profesjonalne studio telewizyjne i pokaż wszystkim, co potrafisz! Nowy tryb gry Przygotowuj zamówienia jedno po drugim, żeby uzyskać najwyższy wynik w wyznaczonym czasie. Wydaj jak najwięcej dań i wykonuj dodatkowe zadania, za które zdobędziesz bonusowe punkty! Nowy tryb gry pozwala na ustawienie własnych warunków wyzwania. 30 nowych przepisów Wszystkie oparte na prawdziwych daniach przygotowanych w programach Food Network. 15 nowych produktów Nowy wystrój kuchni Zamień swoja dotychczasową kuchnię na profesjonalne studio telewizjne! Światła, kamera, akcja!