Control Ultimate Edition
Control Ultimate Edition zawiera podstawową grę oraz wszystkie wydane wcześniej rozszerzenia („Fundament” oraz „WAŚ”) w jednym, wyjątkowo ekonomicznym zestawie. Federalne Biuro Kontroli zaatakowała niszczycielska istota… Tylko ty posiadasz moc, która może ją powstrzymać. Świat jest teraz twoją bronią w bohaterskiej walce z groźnym przeciwnikiem w niezgłębionym i nieprzewidywalnym otoczeniu. Izolacja zawiodła, a los ludzkości wisi na włosku. Czy uda ci się odzyskać nad wszystkim kontrolę? Control to wyjątkowo wciągająca i oszałamiająca wizualnie trzecioosobowa gra przygodowa akcji, która zdobyła ponad 80 nagród. Gra łączy otwartą rozgrywkę z charakterystycznym sposobem budowania świata i historii, prezentowanym przez uznanych projektantów z Remedy Entertainment, zapewniając wiele emocji i mnóstwo godzin dobrej zabawy. Charakterystyka Odkrywaj tajemnice. Czy jesteś w stanie zgłębić mroczne sekrety Biura? Dołącz do pełnej zaskakujących postaci i osobliwych zdarzeń niezwykłej walki z siłami nadprzyrodzonymi, szukając zaginionego brata i odkrywając prawdę, która przywiodła cię w to miejsce. Każdy przedmiot jest twoją bronią. Siej zniszczenie za pomocą broni transformującej i zdolności telekinetycznych. Odkrywaj nowe sposoby unicestwiania wrogów, opanowując potężne zdolności, dzięki którym możesz zmienić wszystko wokół w śmiercionośną broń. Poznaj ukryty świat. Zanurz się głęboko w złowrogie czeluści tajnej agencji rządowej. Przemierzaj nieustannie zmieniające się obszary Biura, aby odkryć, że za wszystkim zawsze kryje się coś więcej… Walcz o kontrolę. Zmierz się z bezlitosnym nieprzyjacielem w serii pasjonujących misji i wymagających walk z bossami, aby zdobyć potężne ulepszenia, które zwiększą twoje zdolności i umożliwią modyfikację uzbrojenia.