Construction Simulator - Kramer Pack
Kramer Pack rozszerza grę o trzy całkiem nowe maszyny od niemieckiego producenta, zapewniając jeszcze większą swobodę w zaliczaniu kontraktów budowlanych! Kramer 5507 to pierwsza w historii Construction Simulatora ładowarka teleskopowa, idealna do przenoszenia i układania palet towarowych. Niewielka ładowarka kołowa Kramer 5035 idealnie sprawdzi się w ciasnych przestrzeniach, a większa ładowarka kołowa Kramer 8155 przeznaczona jest na bardziej rozległe place budowy.