Na placu budowy możesz jednocześnie wyglądać stylowo i zadbać o swoje bezpieczeństwo! Dzięki Cosmetic Pack #2 będziesz w stanie w pełni wyrazić siebie, wybierając spośród sześciu różnych wzorów kasku ochronnego. Bez względu na to, czy lubisz kwiaty, czy kochasz gwiazdy i planety – to DLC jest dla ciebie.