Popisz się stylem na placu budowy i spersonalizuj swoją postać! Pierwszy Cosmetic Pack da ci dostęp do stylowego, nowego sprzętu ochronnego – dwóch par okularów ochronnych, dwóch kasków i dwóch ochronników słuchu. Pracuj bezpiecznie podczas wykonywania każdego kontraktu – nawet jeśli twój kask wygląda jak stopiony pachołek drogowy.