CONSCRIPT
Zamów grę CONSCRIPT w przedsprzedaży i otrzymaj Pakiet Złotej Broni. Złota Broń to replika pozłacanego pistoletu Mauser C96. „Pozłacana chińska replika standardowego, półautomatycznego niemieckiego pistoletu. Niedokładne oznaczenia na przyrządach celowniczych świadczą o tym, że jest to replika”. CONSCRIPT to nowa gra typu survival horror inspirowana klasyką tego gatunku, której akcja toczy się w 1916 roku podczas I wojny światowej. CONSCRIPT stanowi połączenie wszystkich mechanizmów starszych gier typu horror ze spójną, unikatową i pełną napięcia rozgrywką. W grze CONSCRIPT wcielasz się w rolę francuskiego żołnierza, który poszukuje swojego zaginionego brata podczas Bitwy pod Vedun. Czy uda ci się pokonać zawiłe tunele okopów i przejść przez zniszczone forty oraz ziemię niczyją, aby znaleźć brata i uratować swój kraj? Zagraj w klasyczną grę typu survival horror z ciekawym tłem historycznym: Bitwą pod Verdun. Różne poziomy trudności, wiele możliwych zakończeń oraz możliwe do odblokowania kostiumy i broń sprawiają, że gra jest w pełni regrywalna. "Staw czoła licznym wrogom, posługując się całym szeregiem broni do walki wręcz i broni palnej z czasów I wojny światowej. Nie daj się zabić i zasmakuj gęstej, ponurej atmosfery, dodatkowo wzmocnionej przez unikatową, pikselowa grafikę i mroczne udźwiękowienie. Przejdź przez wiele poziomów, które będą wymagać zarządzania przedmiotami i planowania, jednocześnie rozwiązując złożone zagadki. Charakterystyczne obszary z czasów I wojny światowej.