Conarium
Conarium to wciągająca gra utrzymana w klimacie lovecraftiańskim, opowiadająca o czterech naukowcach, którzy pragną rzucić wyzwanie powszechnie obowiązującym „absolutnym” granicom natury. Wcielasz się w postać Franka Gilmana, który budzi się w rozbrzmiewającym pulsacyjnymi dźwiękami pomieszczeniu, wypełnionym światłami emanującymi z dziwnego urządzenia znajdującego się na stole. Przypominasz sobie, że jesteś w stacji antarktycznej Upuaut, i odkrywasz, że została ona opuszczona. Masz wrażenie, że stało się coś bardzo złego. Wkrótce dowiadujesz się, że podczas korzystania z urządzenia umarłeś i powróciłeś do świata żywych, ale nieco zmieniony. W efekcie tego zdarzenia utraciłeś coś ważnego albo zyskałeś coś złowrogiego... Zbadaj stację antarktyczną oraz poddaj analizie swoje sny i wizje. Sprawdzaj wskazówki i odkrywaj sekrety, unikając za wszelką cenę upiornych istot.