Conan Exiles
Conan Exiles to wieloosobowa gra survivalowa online, obecnie wzbogacona o czarną magię, osadzona w świecie Conana Barbarzyńcy. Wejdź do rozległego otwartego świata i przemierzaj go z przyjaciółmi lub nieznajomymi. Zbuduj własny dom, a nawet całe miasto. Przetrwaj siarczyste mrozy, odkryj pełne łupów podziemia, rozwijaj swoją postać, aby z ocaleńca-zbieracza zmienić się w silnego barbarzyńcę czy potężnego czarownika i walcz, aby zdominować wrogów podczas wojen oblężniczych, o których będą krążyć legendy. W Conan Exiles można grać w trybie jednoosobowym, we współpracy lub w trybie wieloosobowym, w stale istniejącym świecie gry. PRZEŻYJ W DZIKIEJ KRAINIE Zadbaj o właściwe odzienie lub rozpal ognisko, aby się rozgrzać i pamiętaj o ochłodzie podczas upału. Poluj, gotuj, jedz i pij, aby przetrwać. Zbuduj schronienie, aby przeżyć gwałtowne burze piaskowe. Uważaj na siebie podczas odkrywania mrocznych ruin – albo ogarnie cię spaczenie wywołane nieczystą magią. ZBUDUJ WŁASNY DOM ORAZ KRÓLESTWO Gromadź surowce i wytwarzaj broń oraz narzędzia. Twórz najpierw niewielkie osady, a z czasem, kawałek po kawałku, całe miasta, korzystając z wyjątkowo rozwiniętego systemu budowy. Umieszczaj pułapki, windy, struktury obronne oraz wyposażaj swoje budowle w meble, stanowiska rzemieślnicze i inne elementy. PODBIJAJ ZIEMIE WYGNAŃCÓW Przejmij kontrolę nad swoim skrawkiem Ziem Wygnańców, nawet kosztem życia innych graczy! Buduj machiny oblężnicze i burz mury miast swoich wrogów, używając materiałów wybuchowych. Rozmieszczaj pułapki, werbuj niewolników i organizuj obronę swoich włości, aby nie dać się podbić wrogom. PRZYJMIJ SPACZENIE, ABY POSŁUGIWAĆ SIĘ CZARNĄ MAGIĄ Odkryj podstępną czarną magię i przyjmij spaczenie, aby móc jej używać. Na tych, którzy będą gotowi poświęcić część swojego życia, czekają wyjątkowe korzyści. Składaj niewolników w ofierze, przywołuj demony oraz nieumarłych. Niech robią to, co zechcesz. Przyzywaj mrok, szybuj po niebie na skrzydlatych monstrach i wzywaj błyskawice, aby uderzać we wrogów. DO CONAN EXILES PRZYBYWAJĄ ERY Aktualizacje Conan Exiles będą odtąd Erami. Każda kolejna era ma własny motyw, darmowe aktualizacje rozgrywki oraz karnety bojowe. Ten model pozwala nam na dodawanie darmowych ulepszeń, ułatwiając przy tym graczom wspieranie gry oraz zdobywanie tematycznych elementów kosmetycznych. ODKRYWAJ OGROMNY, OTWARTY ŚWIAT Przemierzaj olbrzymi, pozbawiony granic otwarty świat – od piaszczystych wydm pustyni na południu, przez tajemnicze bagna na wschodzie, aż po ośnieżone góry na mroźnej północy. W świecie tym można się wspinać wszędzie i odkrywać każdy jego zakątek. BRUTALNA, KRWAWA WALKA Walcz ze wściekłymi bestiami i innymi graczami, korzystając z dynamicznego systemu walki opartej na sekwencjach ataków. Rób uniki, blokuj i opanuj sztukę walki, aby zostać najpotężniejszym wojownikiem na Ziemiach Wygnańców. Zabijaj, używając łuków, sztyletów, mieczy, toporów i innych broni.