Commander Pack
Wzmocnij swoją obronę! Kup ten pakiet i dopakuj statystyki bohaterów. Można go kupić tylko raz dla wybranego konta. Aby użyć przedmiotów zawartych w pakiecie, odwiedź Heroes Marketplace lub Private Tavern i zajrzyj do skrzynki pocztowej. Pakiet zawiera: 3100 Gems na zakup bohaterów, ozdób, kostiumów oraz innych elementów. 2 pakiety Mythical Defender Packs, dzięki którym zdobędziesz dowolne premie kosmetyczne i poprawisz swój wygląd! Po jednym pakiecie Shard Pack z każdej Campaign aż po Chaos VI Shard, który zapewni wyjątkowe korzyści twoim bohaterom i formacjom obronnym. Tytuł „Frozen Commander”, który zaimponuje zarówno sojusznikom, jak i przeciwnikom. 1 legendarny towarzysz Terror Dragolich, który zasieje strach w sercach twoich wrogów.