Coloring Book: Treasure Adventure
Rozwijaj swoje umiejętności kolorowania na 29 rysunkach: ● Klasyczne poszukiwanie pirackiej skrzyni skarbów ● Podwodna opowieść o syrenach ● Wyprawa do starożytnej piramidy ● Barwna równikowa podróż …i wiele więcej! Pokoloruj 29 nowych rysunków!