Coloring Book: Sweet Princesses
DLC Coloring Book Sweet Princesses to opowieść o odkrywaniu zajęć księżniczek, kolorowaniu ich i wspólnej zabawie w rozległym, tętniącym życiem królestwie. W 29 nowych i unikalnych rysunkach będziesz mieć okazję pokolorować różne sceny z ich życia - od romantycznych pejzaży z uroczą oprawą, po nocne wyprawy przez tajemnicze lasy pełne stworzeń. I pamiętaj - trzymaj się blisko księżniczek. Znasz kolory, a one potrzebują twojego dobrego gustu!