Coloring Book: Farm Life
Wyraź swoją kreatywność, kolorując 29 rysunków: ● Pierzaste stworzenia, dorosłe i młode: gęsi, kaczki i kury ● Najbliżsi towarzysze człowieka na farmie: koty i psy ● Psotne konie, łaciate krowy, puchate owce i lamy ● Dzicy sąsiedzi: bóbr–budowniczy oraz oswojone, radosne jelenie …i wiele więcej! Pokoloruj 29 nowych rysunków!