Coloring Book: Costume Party
Przygotuj się na prawdziwą zabawę z 29 nowymi rysunkami: ● Piraci, kowboje, strażacy i policjanci ● Słodkie księżniczki i ich dzielni rycerze ● Elfy i inne fantastyczne stworzenia …i wiele więcej! Pokoloruj 29 nowych rysunków!