Colorful Recolor (Xbox One)
Colorful Recolor to szybka łamigłówka z kalejdoskopową kolekcją labiryntów. Przejdź przez 100 poziomów z angażującą mechaniką, uderzającymi biomami, ponad 10 różnymi elementami i mnóstwem kolorów. Maluj swoją drogę przez ten kolorowy świat!