Color Pals
Podkręć kolory, aby nawigować w sprytnych etapach platformowych przypominających labirynt! Witaj w słodkiej i satysfakcjonującej grze: Color Pals! Tutaj spotykają się ciekawe zagadki logiczne z platformówką jedno-ekranową! Ciesz się 50 etapami opartych na odcieniach zagadek, wcielając się w rolę kolorowej kostki i poruszając się po dwuwymiarowych, przypominających labirynt poziomach, aby dotrzeć do portalu po drugiej stronie. Ale uważaj! Możesz dotykać wyłącznie ścian, podłóg, sufitów i platform, które pasują do twojego aktualnego koloru. Odtwarzaj etapy tyle razy, ile potrzebujesz. Rozgrywaj ponownie pokonane poziomy w dowolnym momencie, aby poprawić umiejętności!