College Daze
Poudawaj Greka w strojach studentów i studentek ze stowarzyszenia. Zostań duszą towarzystwa, hołdując dwóm klasycznym studenckim tradycjom, takim jak kask piwny i czapka z biustonosza. Znajdziesz tu też ścigacz Shayne'a ze stołkiem barowym.