CODE VEIN: Lord of Thunder
Nowi potężni wrogowie czekają w trzecim DLC do CODE VEIN, Lord of Thunder. Oprócz nowego uzbrojenia, Blood Veils i Blood Codes, w nowododanych obszarach w Depths możesz też znaleźć alternatywne kostiumy dla swoich towarzyszy. Niniejszy dodatek jest też dostępny w ramach CODE VEIN Deluxe Edition, zawierającej pełną wersję gry oraz przepustkę sezonową, dającą dostęp do DLC.