CODE VEIN II - CODE VEIN Character Costume Set
Zawiera sześć kostiumów z poprzedniej gry, CODE VEIN, które są inspirowane szeregiem postaci takich jak Io, Louis, Yakumo, Mia, Jack i Eva. Każdy kostium składa się ze stroju na korpus, obuwia, rękawic i akcesoriów dopasowanych do sylwetki. Wszystkich przedmiotów kosmetycznych można używać na dowolnym typie korpusu.