Club Soko
Zagraj jako Maude, artystka graffiti, która przy każdej okazji zostawia ślady na ścianach klubu nocnego. Przechodząc obok ochroniarzy i pijanych gości, odkrywasz, że Club Soko to coś więcej, niż się wydaje.