Clockwork Revolution
Wykorzystaj potęgę niezwykłego urządzenia, by cofnąć się w czasie, zmienić przeszłość i na zmienić przyszłość miasta, które nazywasz swoim domem: tętniącej życiem steampunkowej metropolii Avalon. We wciągającej grze RPG wcielisz się w Morgana Vanette'a, w pełni konfigurowalnej postać gracza i członka chuliganów Rotten Row. Podróżuj między przeszłością a teraźniejszością, walcząc z bezlitosną Lady Ironwood, która manipuluje czasem, żeby utrzymać klasę robotniczą w biedzie, podczas gdy sama gromadzi ogromne bogactwo i władzę. Twoje działania i wybory będą miały wpływ na głęboki, oparty na narracji świat, kształtując postacie i wydarzenia na nieoczekiwane sposoby Mając w swoich rękach moc czasu, jak wywalczysz sobie drogę przez historię Avalonu i na nowo zdefiniujesz jego przyszłość? KONTROLUJ SWOJĄ PODRÓŻ, PO SWOJEMU Stwórz swoją postać od podstaw i dostosuj ją do własnych potrzeb, wybierając wyposażenie, cechy i umiejętności. Twoje wybory pozwolą ci hakować wrogie roboty-automaty, tworzyć skomplikowane steampunkowe bronie i gadżety oraz kontrolować sam czas. CUDOWNY STEAMPUNKOWY ŚWIAT Witamy w Avalonie, wiktoriańskiej metropolii, w której roboty-automaty patrolują ulice, bogaci obywatele zastępują kończyny ozdobnymi mechanicznymi protezami, pociągi parowe latają nad głowami, a mechaniczni słudzy spełniają każdą zachciankę swoich władców. TWOJE WYBORY ZMIENIAJĄ OBLICZE AVALONU Twoje dawne decyzje odbijają się echem w czasie, zmieniając Avalon na nieoczekiwane sposoby. Od interakcji między postaciami, przez witryny sklepowe, po samo miasto — Twoje wybory — duże i małe — nie tylko zmienią świat, ale wręcz na nowo go ukształtują. GŁĘBOKA I MROCZNA PRZYGODA Doświadcz przemysłowej zgnilizny, walk klas i okultystycznej maszynerii, które sprawiają, że Avalon jest niebezpiecznym, nieprzewidywalnym i pełnym czarnego humoru miejscem. Na swojej drodze napotkasz niezapomniane postacie: przyjaciół, którzy Cię zdradzają, wrogów, którzy są aż nazbyt rozsądni, oraz miasto, które pamięta każdy Twój wybór.