Clash - Supporter Pack
Pakiet DLC Supporter Pack zawiera: - 2 zestawy pancerza dla Pseudo, który stanowi hołd dla postaci Metamoqa, mentora bohatera w serii Zeno Clash - 3 elementy personalizacji dla Chłopaka - Artefakt Poniżenia, zmuszający przegrywającego w Rytuale do założenia specjalnego nakrycia głowy i konieczności wysłuchiwania nieprzyjemnych komentarzy na temat jego specyficznego zapachu.