Clash of Weirdos - Card Carnage
Wkrocz do cudownie dziwnego świata Clash of Weirdos – Card Carnage, strategicznej gry karcianej i planszowej wypełnionej chaotyczną zabawą i osobliwym urokiem! Zbuduj wymarzoną talię z dzikiej obsady uroczych, wielkookich dziwaków — każdy z własnymi zabawnymi i potężnymi umiejętnościami. Weź udział w ekscytujących bitwach taktycznych, korzystając z innowacyjnego i zabawnego systemu walki, który sprawia, że ​​każdy mecz jest świeży i ekscytujący. Odblokuj pakiety boosterów wypełnione nowymi bohaterami i awansuj ich, łącząc duplikaty, aby uwolnić ich pełny potencjał! Od podstępnych leniwców po ziejące ogniem flamingi, Twoi dziwacy są gotowi walczyć o zwycięstwo! Odkryj wyjątkowe światy, każdy z własną areną i specjalnymi zwrotami akcji, które wystawią na próbę Twoją strategię i kreatywność. Niezależnie od tego, czy jesteś taktykiem-mistrzem, czy po prostu szukasz śmiechu, Clash of Weirdos – Card Carnage oferuje niekończącą się zabawę, strategiczną głębię i barwną obsadę postaci, w których się zakochasz. Im dziwniejsze, tym lepiej!