City Transport Simulator: GT8N Mannheim
GT8N to odnowiona wersja GT6, wyposażona w niskopodłogową część środkową i przekonwertowana w latach 90. na tramwaj ośmioosiowy. Pojazd zyskał uznanie ze względu na niezawodność – GT8N był częstym bywalcem nie tylko w Mannheim, ale też w odleglejszych miastach, m.in. w Łodzi czy Helsinkach.