City Transport Simulator: Bus Pack 2 (DLC Bundle)
City Transport Simulator: Ultimate Bus Pack — najbardziej kompletny i oficjalnie licencjonowany zestaw autobusów! 11 niesamowitych pojazdów – od klasyków po nowoczesne MAN New Lion's City – pozwoli ci rozbudować flotę jak nigdy dotąd. Stworzony dla prawdziwych fanów autobusów, którzy chcą różnorodności, realizmu i pełnego zanurzenia. Prowadź wszystkie 11 licencjonowanych autobusów: - MAN New Lion's City 12C (T2 & T3) - MAN New Lion's City 18C (T3 & T4) - MAN New Lion's City 19C (T3 & T4) - MAN Lion's City A23 (T3 & T4) - Gräf/Steyr NG235 - MAN Lion's City A26 (14,7 m) - MAN Lion's City A47 (10,5 m) Każdy bus odwzorowany z detalami: kokpit, realistyczne prowadzenie i prawdziwe dźwięki silnika. Od wąskich miejskich ulic po linie z ogromnym ruchem – każdy pojazd daje unikalne wrażenia z jazdy. Zajezdnia Tram & Bus + Południowa Trasa: Pakiet zawiera też DLC Zajezdnia Tram & Bus + Południowa Trasa, dając pełną kontrolę nad flotą i nowe opcje rozgrywki. Nowe funkcje: - Zajezdnia Tram & Bus: pętla, hale, ręczne zwrotnice i trzy wjazdy dla pełnej kontroli - Rozszerzenie Południowej Trasy: nowe stacje, wieżowce, ogromna budowa i spokojny japoński ogród - Buduj i personalizuj linie tramwajowe i autobusowe, monitoruj wydajność i rozwijaj sieć Siadaj za kierownicą, zostań mistrzem floty i odmień ulice miasta z Ultimate Bus Pack — to definitywny zestaw dla fanów autobusów!