City Transport Simulator: Bus Expansion Pack
City Transport Simulator: Bus – Pakiet Rozszerzający dodaje nowy gameplay, stacje i w pełni licencjonowane autobusy do twojej sieci. Idealny dla graczy, którzy chcą rozwijać linie autobusowe i tramwajowe. W zestawie osiem nowoczesnych autobusów plus DLC Zajezdnia Tram & Bus + Południowa Trasa – nowe opcje do budowy miejskiego imperium transportu. Nowe autobusy: - MAN New Lion’s City C12 – Nowy solobus, świetny na wąskie miejskie trasy z częstymi przystankami. - MAN New Lion’s City C18 – Nowy przegubowiec, większa pojemność i nowoczesny styl. - MAN New Lion’s City C19 – Jeszcze dłuższy przegubowy, największy w rodzinie, idealny na główne miejskie korytarze. - MAN Lion’s City A47 – Kompaktowy 10,5 m solobus, idealny na wąskie uliczki i linie z mniejszym ruchem. - MAN Lion’s City A26 – 14,7 m solobus z przeciwskrętną trzecią osią i dużą przestrzenią pasażerską na ruchliwe trasy. Nowe funkcje & gameplay: - Zajezdnia Tram & Bus: pętla, hale postojowe, ręczne rozjazdy i trzy wjazdy dla pełnej kontroli operacyjnej. - Południowa Trasa: nowe stacje, wieżowce, duży plac budowy i japoński ogród dla większego klimatu miasta. - Buduj i personalizuj nowe linie tramwajowe i autobusowe, monitoruj wyniki i rozwijaj swoją sieć. Wskakuj za kółko i ożyw miejską komunikację z jeszcze większym realizmem i frajdą!