City of Brass
Zostań odważnym złodziejem w City of Brass, pierwszoosobowej przygodowej grze akcji, stworzonej przez doświadczonych deweloperów BioShock. Wyposażony w bułat i wszechstronny bat, będziesz ciąć i uderzać, chwytać i unieruchamiać przeciwników na drodze do serca bogatej, arabskiej metropolii prosto z „Tysiąca i jednej nocy” – lub spotkasz się ze śmiercią, kiedy upłynie Twój czas.