Citizen Sleeper: Helion Collection
Kolekcja Helion łączy nagradzaną grę Citizen Sleeper – wciągającą przygodówkę inspirowaną stołowymi RPG-ami, w której wcielasz się w zbiegłego robotnika usiłującego przetrwać na pełnej bezprawia stacji kosmicznej – oraz jej kontynuację, Citizen Sleeper 2: Starward Vector – opartego na rzutach kośćmi RPG-a, w którym musisz znaleźć statek, zebrać załogę i przyjmować kontrakty, przemierzając kosmos. Citizen Sleeper Jesteś zdigitalizowaną ludzką świadomością w sztucznym ciele, własnością korporacji, która chce cię odzyskać. Jeśli chcesz przetrwać ten cykl, musisz zawierać przyjaźń z obcymi i barwnymi mieszkańcami stacji kosmicznej, zarabiać na siebie i rozeznać się we frakcjach niezwykłej metropolii. Citizen Sleeper 2: Starward Vector Inspirowana papierowymi RPG-ami gra osadzona w prawdziwie ludzkim świecie science fiction. Jesteś zbiegłym androidem z niesprawnym ciałem i nic nie pamiętasz z przeszłości, a za twoją głowę wyznaczono nagrodę. Znajdź statek, zbierz załogę i przyjmuj kontrakty, przemierzając kosmos.