Cities: Skylines - Synthetic Dawn Radio
Poczuj rytm nie z tej ziemi, wsłuchując się w kosmiczne utwory nadawane przez Synthetic Dawn – najbardziej astralną stację radiową w historii Cities: Skylines! Ten kanał emituje 16 oryginalnych i zupełnie nowych kompozycji. Prezentowane utwory instrumentalne i wokalne zahaczają o takie gatunki jak electro z lat 80., electro z użyciem vocodera, breakbit czy futurystyczna muzyka syntetyczna. Wystarczy, że nadstawisz uszu, a DJ Jessica Statler zagra tak, że od razu załapiesz, czym jest funk. Tylko na falach Synthetic Dawn Radio.