Poszerz horyzonty z pakietem „Shops of Shibuya Bundle”. Rozwiń swoje miasto dzięki szerokiej gamie nowych map, które charakteryzują się zróżnicowanym klimatem i zachwycającym otoczeniem. Pakiet zasobów inspirowanych pełną życia scenerią handlowej dzielnicy Shibuya wzbogacają spokojne odgłosy rozświetlonego neonami, japońskiego miasta. Zawartość pakietu „Shops of Shibuya Bundle”: Zestaw treści od twórców „Shops of Shibuya” Odkryj jedną z najsłynniejszych dzielnic Japonii dzięki pakietowi „Shops of Shibuya” autorstwa „Stop it D”. Ten zestaw treści od twórców oferuje szeroki wybór obszarów miejskich: eleganckie witryny, ruchliwe bulwary i boczne uliczki znane tylko miejscowym oraz gościom, którzy starają się wyprzedzać trendy. Zestaw treści od twórców „Map Pack 4” Poszerz horyzonty dzięki zestawowi „Map Pack 4” stworzonemu przez twórcę o pseudonimie „Uncle Ron”. Ten zestaw treści od twórców zawiera nowe mapy inspirowane kultowymi rzekami, imponującymi krajobrazami i zapierającymi dech wybrzeżami. Dzięki mapom, które oddają tak zróżnicowane krajobrazy jak tropikalne archipelagi czy alpejskie fiordy, i 10 nowym skrzyżowaniom Twoja miasta zyskają unikalne, wiarygodne oblicze. Stacja radiowa „Harumi Nights FM” Zatrać się w wieczornym blasku dzięki „Harumi Nights FM”, stacji radiowej inspirowanej rozświetlonymi neonami ulicami i życiem nocnym współczesnej Japonii. 16 utworów przeniesie Cię do ruchliwych dzielnic handlowych i wzbogaci wieczorną przechadzkę po ukrytych alejkach miasta.