Cities: Skylines - Premium Edition
Zaoszczędź, kupując Premium Edition, a zyskasz dodatkową zawartość do pobrania w grze lub gdy będzie dostępna w Xbox One Store. Zbuduj miasto swoich marzeń w Cities: Skylines - Premium Edition! Wciel się w rolę burmistrza i projektuj wedle własnego uznania – wyznaczaj drogi, dbaj o równowagę między różnymi potrzebami mieszkańców i przekształć niewielkie miasteczko w tętniącą życiem metropolię. Cities: Skylines zapewnia niezrównane wrażenia, oferując wymagające kreatywności wyzwania – od zarządzania ruchem i transportem po turystykę i wprowadzanie obowiązujących w mieście przepisów. Premium Edition zawiera oryginalną gry Cities: Skylines oraz rozszerzenie After Dark wraz z całym pakietem dodatkowej zawartości do pobrania w momencie jej udostępnienia! Obejmuje on: Snowfall (pełne rozszerzenie) Natural Disasters (pełne rozszerzenie) Mass Transit (pełne rozszerzenie) High Tech Buildings (pakiet zawartości) Art Deco (pakiet zawartości) Relaxation Station (pakiet stacji radiowych) Rock City Radio (pakiet stacji radiowych)