Cities: Skylines - Plazas & Promenades Bundle
Zrób krok naprzód i upiększ swoje miasto z pakietem Plazas and Promenades, w którym znajdziesz jedno rozszerzenie, dwa zestawy treści od twórców oraz dwie stacje radiowe! Zawartość pakietu „Plazas & Promenades”: Rozszerzenie „Plazas & Promenades” Pożegnaj się z hałasem i zanieczyszczonym powietrzem, a powitaj deptaki, obszary wolne od samochodów i nowoczesne place. Wynieś swoje miasta na wyższy poziom dzięki temu przyjaznemu dla środowiska dodatkowi! Zestaw „Mid-Century Modern” stworzony przed moddera REVO Odkryj na nowo modernistyczny ruch z lat 60. z tym pakietem autorstwa REV0. Mid-Century Modern zawiera 147 możliwych do rozwijania budynków mieszkalnych i styl dzielnicy, hotele, restauracje oraz ozdoby: ogrodzenia, meble i dekoracje ogrodowe. Zestaw „Seaside Resorts” stworzonoy przez moddera Gèze Stwórz tradycyjną miejscowość wypoczynkową dzięki zainspirowanemu XIX wiekiem pakietowi autorstwa Gèze. Rozszerzenie Seaside Resorts doda twojemu miastu stylu: poczuj nostalgiczną atmosferę starych miejscowości wypoczynkowych! Paradise Radio Zanurz się w dźwiękach syntezatorów podczas podróży ku niekończącej się przygodzie. Włącz tę stację radiową i buduj przy akompaniamencie inspirowanych latami 80. dźwięków syntezatorów, które pozwolą ci puścić wodze wyobraźni. Shoreline Radio Włącz Shoreline Radio i przenieś się do miejsca, w którym czas płynie wolniej. Odpręż się, poczuj prawdziwą miłość do siebie i pozwól swojemu sercu bić w spokojnym, swobodnym rytmie New Age.