Cities: Skylines - K-pop Station
Wczuj się w rytm muzyki k-pop! K-Pop Station przybywa prosto z Korei Południowej, aby dodać ci energii podczas zarządzania miastem. K-Pop Station gra 16 utworów o łącznej długości ponad 45 minut.