Cities: Skylines II - Skyscrapers & Supply Chains Bundle
Pakiet Skyscrapers & Supply Chains do Cities Skylines II zawiera: Pakiet twórców „Skyscrapers” autorstwa REV0 Sięgnij ku niebu dzięki pakietowi „Skyscrapers” od twórcy REV0. Pakiet ten zawiera odważną kolekcję wieżowców, które odmienią panoramę twojego miasta. Te oszałamiające drapacze chmur, będące hołdem dla międzynarodowych stylów architektonicznych, oferują przeróżne ulepszenia usług komunalnych. Cloud Lounge FM Popraw atmosferę swojego miasta podnoszącymi na duchu dźwiękami stacji Cloud Lounge FM, którą zaprojektowano dla żyjących na wysokim poziomie. Te pozytywne, pobudzające dźwięki stanowią doskonałą ścieżkę dźwiękową dla budowania podniebnych konstrukcji. Usiądź, zrelaksuj się, sącz ulubiony napój i podziwiaj widok, ciesząc się cudowną atmosferą. Pakiet twórców „Supply Chains” autorstwa Badi_Dea Rozbuduj przemysł swojego miasta dzięki pakietowi „Supply Chains” od twórcy Badi_Dea. Pakiet ten zobrazuje postęp twojej produkcji przemysłowej – od skromnych warsztatów i rolniczych targów po wytwórstwo na globalną skalę, korporacyjne siedziby oraz sklepy detaliczne. Każdy budynek przedstawia etap w łańcuchu dostaw twojego miasta, śledząc podróż od wydobycia surowców po końcowego konsumenta. Synth & Steel Radio Stacja Synth & Steel Radio to połączenie przemysłu i innowacji w bogatych, analogowych ścieżkach syntezatorów oraz surowych, akustycznych dźwiękach. Poczuj inspirację do śmiałego tworzenia, motywując się mechaniczną, lecz melodyjną oprawą dźwiękową. Nieważne, czy rozbudowujesz przemysł wytwórczy, czy też usprawniasz sieć infrastruktury, twoje miasto będzie nucić w rytm postępu.