Cities: Skylines II - San Francisco Set
Zestaw San Francisco Nadaj swojemu miastu słoneczny klimat dzięki zestawowi tematycznemu inspirowanemu San Francisco. Budynek w postaci garażu dla aut typu muscle car, 5 różnych modeli muscle carów oraz pojazd policyjny urozmaicą Twoje tętniące życiem, położone przy plaży miasto. Zestaw obejmuje również słynny most Golden Gate, a także mapę San Francisco. Zawartość dostępna wyłącznie przy zakupie przepustki Expansion Pass.