Cities: Skylines II - Modern City Bundle
Pakiet Cities: Skylines II – Modern City Bundle zawiera: Pakiet „Urban Promenades” twórcy o pseudonimie „Feindbold”: Poczuj bijące serce miasta z pakietem „Urban Promenades”. Opracowany przez twórcę społecznościowego o pseudonimie „Feindbold” pakiet w pełni oddają ducha miejskiego życia. Zawiera różne budynki usługowe i zasoby mieszanej strefy zabudowy, które pozwolą Ci stworzyć tętniące życiem ulice i urokliwe przestrzenie publiczne, które wprost kipią miejską energią. Pakiet „Modern Architecture” twórcy o pseudonimie „Richard Shi”: Poczuj puls postępu z pakietem „Modern Architecture”. Zaprojektowany przez twórcę społecznościowego o pseudonimie „Richarda Shi” pakiet wprowadza szereg wspaniałych budynków usługowych i obiektów przeznaczonych dla mieszkańców i turystów. Przekształć ulice, używając eleganckich, nowoczesnych elementów, i pozwól mieszkańcom cieszyć się zdobyczami współczesności – od nowoczesnej edukacji po sztukę współczesną. Radio Soft Rock: Radio Soft Rock łączy energię i ducha rocka ze spokojnymi, kojącymi nerwy brzmieniami, które pomogą Ci realizować miejskie aspiracje. Subtelna gitara i przyjemne dla ucha wokale tworzą motywującą i pobudzającą muzykę, która ułatwi i umili ci tworzenie miasta twoich marzeń.