Cities: Skylines II - Bridges & Ports Bundle
Bridges & Ports Bundle Poznaj świat unikalnych możliwości, gdzie miasto i morze współgrają w idealnej harmonii, a muzyka z nowej rozgłośni radiowej niesie cię naprzód. Ten pakiet łączy rozszerzenie Bridges & Ports z radiem Cold Wave Channel, umożliwiając ci budowę nowych mostów, dostosowanie portu wedle własnych preferencji i odkrycie przemysłu morskiego. Wszystko w rytm kojących melodii. Zawartość pakietu Cities: Skylines II - Bridges & Ports Bundle: Rozszerzenie Bridges & Ports Zbrataj miasto z morzem dzięki nowym mostom zwodzonym i podnoszonym oraz spraw, by ze względu na większą przepustowość kanałów, łączących sąsiednie dzielnice, podróżujący częściej wybierali promy. Tchnij więcej życia w nadbrzeże dzięki nowym parkom, pomostom rekreacyjnym i kejom. Oświetl to wszystko jedną z czterech latarń morskich. Dopasuj swój port do układu miasta i terenu oraz wyznacz jego granice tak, aby spełnił twoje ambicje. Rozbuduj teren za pomocą ulepszeń, które zwiększą wydajność portu, podniosą bezpieczeństwo i zapewnią ochronę. Masz do wyboru nowe budynki magazynowe, składowiska rudy, terminale pasażerskie, urząd celny i jednostki ratownicze. Jest również stołówka dla pracowników. Rozwijaj przemysł morski i załóż hodowle ryb w głębi lądu lub postaw na rybołówstwo na otwartych wodach, budując pomosty rybackie, wyznaczając obszary połowów i hodowli tego śliskiego inwentarza. Pola naftowe dają szansę na kolejne źródło dochodów. Rozszerzenie odblokowuje ponad 100 nowych elementów i nowe osiągnięcia, a także mnóstwo niedostępnych jeszcze map, w tym półwysep, zatokę i wielkie jeziora. Oto twoje nabrzeże — na wyższym poziomie. Radio Cold Wave Channel Buduj miasta przy akompaniamencie niepowtarzalnej, minimalistycznej muzyki, słuchając radia Cold Wave Channel. Klimatyczne melodie i piękne brzmienia pobudzają kreatywność i poprawiają koncentrację. Niech fale dźwiękowe poniosą cię ku wizji metropolii, którą możesz stworzyć tylko ty.