Cities: Skylines - Financial Districts
Wzmocnij gospodarkę miasta, budując dzielnicę finansową, i zainwestuj w sektory przemysłu, które przyniosą mieszkańcom największe korzyści. Financial Districts to minidodatek autorstwa studia Colossal Order uzupełniający grę o nową funkcję inwestowania i ponad sto obiektów. Główne funkcje dodatku Financial Districts: Inwestycje Mądrze inwestuj, aby poprawić jakość życia mieszkańców miasta. Wiele sektorów przemysłu, w tym usługi pogrzebowe, opieka zdrowotna, wydobycie ropy naftowej i rud metali, rolnictwo, przemysł generyczny czy logistyka, czeka na Twoje wsparcie. Śledź swoje inwestycje w nowej zakładce giełdowej. Giełda papierów wartościowych Pomnóż środki na inwestycje, grając na giełdzie. Ten nowy budynek odblokowuje bonus w formie podatku dochodowego w odniesieniu do budynków w biurowej strefie miasta. Budynki bankowe Pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze! Banki przynoszą korzyści miastu, czyniąc je bezpieczniejszymi. Ich furgonetki, które zatrzymują się przy budynkach w strefie handlowej, aby odebrać z nich gotówkę, zmniejszają wskaźnik przestępczości w okolicy. Specjalizacja dzielnicy finansowej Osiągnij kamień milowy „Duże miasto” i odblokuj nową dzielnicę budynków biurowych. Dodatek Financial Districts wprowadza nowy styl wizualny, umożliwia generowanie podatków wyższych niż w podstawowych strefach biurowych, ale zmniejsza szczęście. Bonus w postaci podatku dochodowego wzrasta, jeśli w pobliżu jest giełda papierów wartościowych.