Pakiet „Downtown to Countryside” zaprasza na wycieczkę po ruchliwym miejskim krajobrazie i zacisznej, pełnej uroku wsi. Rozwiń w pełni kształtujące się centrum miasta i odwiedź sielankowe obszary wiejskie dzięki zestawom treści od twórców. Idealny nastrój podczas budowlanej przygody zapewni stacja radiowa Harvest Harmony. Zawartość pakietu „Downtown to Countryside”: Zestaw treści „Emerging Downtown” Obserwuj, jak twoje miasto się rozwija dzięki pakietowi „Emerging Downtown” od twórcy społecznościowego Smilies. Ten zestaw treści zawiera szeroką gamę nowych budynków: od małych, podniszczonych budowli po nowoczesne konstrukcje. Przekształć swoje miasto, zastępując rustykalny urok śródmiejskim klimatem. Zestaw treści „Countryside” Odkrywaj wiejski charakter swojego miasteczka dzięki pakietowi „Countryside”, stworzonemu przez twórcę społecznościowego Cbudd. Ten zestaw treści zawiera nowe budynki i rekwizyty, takie jak miejscowy targ spożywczy i ratusz. Wszystko to sprawi, że poczujesz sielankowy urok spokojnego życia na wsi. Stacja radiowa Harvest Harmony Odetchnij przy sielskich dźwiękach stacji Harvest Harmony, która puszcza muzykę przywołującą skojarzenia z bezkresnymi polami i wiejskimi krajobrazami. 16 utworów przeniesie cię na pofalowane wzgórza, gdzie ujrzysz złoty zachód słońca – to idealna ścieżka dźwiękowa na spacer wśród pól uprawnych.