Poczuj urok górskiego życia dzięki zestawowi „Mountain Village” od twórcy ze społeczności o pseudonimie Tomas13TO. Ten zestaw treści od twórców wprowadza 45 nowych budynków, które oddają ducha życia wśród ośnieżonych szczytów. Udogodnienia obejmują różne budynki, począwszy od hoteli i chat, aż po budynki usług komunalnych i restauracje, które podkreślają atmosferę panującą w górskiej wiosce. Pakiet „Mountain Village” zawiera: 30 unikatowych budynków (hotele, gospody, chaty i ośrodki sportów) 3 budynki usług komunalnych 7 parków 5 rekwizytów Ten zestaw można kupić w ramach pakietu „Mountain Bundle”, który obejmuje zestawy „Mountain Village”, „Map Pack 3” i „Alpine Tunes”.