Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack
Niniejszy pakiet zawiera 8 zaprojektowanych przez Sanctum Gamer nowych map, które pozwolą ci uwolnić twoją kreatywność i zainspirują cię do wytyczenia zachwycających nowych metropolii.