Poszerz horyzonty dzięki zestawowi „Map Pack 4” stworzonemu przez twórcę o pseudonimie Uncle Ron. Ten zestaw treści od twórców zawiera nowe mapy inspirowane kultowymi rzekami, imponującymi krajobrazami i zapierającymi dech wybrzeżami. Dzięki mapom, które oddają tak zróżnicowane krajobrazy jak tropikalne archipelagi czy alpejskie fiordy, i 10 nowym skrzyżowaniom Twoja miasta zyskają unikalne, wiarygodne oblicze. Zawartość zestawu „Map Pack 4”: - 10 nowych map o motywach rzecznych i krajobrazowych (3 w klimacie umiarkowanym, 2 w tropikalnym, 3 w europejskim, 2 w arktycznym) - 10 nowych skrzyżowań Ten zestaw można zakupić w ramach pakietu „Shops of Shibuya Bundle” , który obejmuje zestawy „Shops of Shibuya”, „Map Pack 4” i „Harumi Nights FM”.