Przygotuj się do ulepszenia miasta dzięki zestawowi „Map Pack 3” od twórcy ze społeczności o pseudonimie TeddyRadko. Ten zestaw treści od twórców obejmuje nowe mapy, z których każda czerpie inspirację z zapierającego dech w piersiach górskiego krajobrazu. Od wysokich szczytów po spokojne doliny, te mapy stanowią idealną strukturę do tworzenia kolejnego górskiego miasta. Odkryj możliwości gór dzięki nowym scenariuszom i skrzyżowaniom. Zestaw „Map Pack 3” zawiera: 10 nowych map o motywie górskim 3 nowe scenariusze (o klimacie europejskim, tropikalnym i umiarkowanym) 10 zasobów skrzyżowań Ten zestaw można kupić w ramach pakietu „Mountain Bundle”, który obejmuje zestawy „Mountain Village”, „Map Pack 3” i „Alpine Tunes”.