Cities: Skylines - Content Creator Pack: European Suburbia
European Suburbia, najnowszy pakiet tematyczny twórców treści dla Cities: Skylines, oferuje czar europejskich przedmieści budowniczym miast na całym świecie. Gracze mogą rozbudować swoje miasto o 80 nowych specjalnych budynków mieszkalnych i obiektów, które przygotowała moderka Samantha „Avanya” Woods, inspirowanych miastami z całej Europy, w tym z Anglii, Niemczech, Szwecji, Danii i Holandii!