Cities: Skylines - Content Creator Pack - Countryside
Odkrywaj wiejski charakter swojego miasteczka dzięki pakietowi „Countryside”, stworzonemu przez twórcę społecznościowego Cbudd. Ten zestaw treści zawiera nowe budynki i rekwizyty, takie jak miejscowy targ spożywczy, osobliwy ratusz, swojska biblioteka oraz mały komisariat wiejski, gdzie stacjonuje tylko dwóch szeryfów. Wszystko to sprawi, że poczujesz sielankowy urok spokojnego życia na wsi. „Countryside” zawiera: - 3 wyjątkowe budynki (ratusz, rynek i sklep wielobranżowy) - 6 budynków usługowych - 45 budynków mieszkalnych o małym zagęszczeniu do rozwijania - 33 rekwizyty Pakiet można zakupić w ramach zestawu „Downtown to Countryside”, który składa się z pakietów „Emerging Downtown”, „Countryside” oraz „Harvest Harmony”.