Cions of Vega
Poprowadź ojca podczas jego poszukiwań zaginionej córki! Wciel się w rolę mężczyzny, który wyrusza na desperacką wyprawę, aby odnaleźć zaginioną córkę! W grze Cions of Vega pokierujesz ojcem, który przeszukuje okolicę i tajemnicze miasto w nadziei, że uda mu się sprowadzić córkę do domu. Towarzyszyć ci będzie również jego brat, Logan, który czasem dzieli się swoimi spostrzeżeniami i komentarzami. Razem będziecie musieli szukać po drodze notatek, rysunków, kluczy i innych wskazówek. Na twoje odkrycie czekają też inne tajemnice, od działalności lokalnego kultu po miasto, w którym dzieci zdają się zapominać o swoich rodzicach. Cions of Vega to pełna tajemnic przygodówka, przedstawiona w kinowym stylu z perspektywy pierwszoosobowej, z klimatyczną oprawą dźwiękową i środowiskowymi elementami fabularnymi. Aby rozwijać narrację, będziesz musiał rozwiązywać zagadki i odnajdywać drogę pomiędzy kluczowymi lokacjami. Lekkie elementy platformowe i interaktywne otoczenie zapewniają różnorodność i stanowią wyzwanie, wciągając cię w podróż ojca. Czy pomożesz mu odkryć prawdę?